News

Ervaar op Batibouw hoe Gyproc leefcomfort verbetert

Van donderdag 26 februari tot en met zondag 8 maart 2015 zwaaien de deuren van BATIBOUW 2015, de grootste en belangrijkste beurs in de bouw-, renovatie- en woonsector, opnieuw open.

Ook GYPROC was weer van de partij met een zeer grote stand. Naast de gekende demo-corner waar het plaatsen van Gyproc-systemen onder de loep werd genomen kon je dit jaar op het belevingstraject het effect van de nieuwste Gyproc-oplossingen op uw woon- en leefcomfort aan den lijve ondervinden.

De stand zelf was opgedeeld in 6 verschillende belevingsmodules elk als doel om een specifieke eigenschap van het GYPROC materiaal in de kijker te zetten. Zo was er een klimmuur voor de draagkracht, een badkamer modul voor de waterbestendigheid, een volledige dwarsdoorsnede van een gerenoveerd huis, een doorloopruimte met (en zonder) akoestische binnenbekleding, een thermische wand met warmtebeeldcamera en een geluidswand met akoestische meting.

BUZY richtte deze modules in met tal van multimedia, beeld en geluid voor een ware interactieve beleving.

 

In-store marketing by STARSS voor de schoenwinkels Moernaut en Molders

‘Op een persoonlijke en zeer doelgerichte manier uw klanten informeren, dat is waar communicatie om draait. Daarom is het van groot belang een actueel adressenbestand te hebben waarnaar u gepersonaliseerde berichten kan sturen.’, zegt Niels Van de Meersch van STARSS.

Daarom opteerde schoenen Moernaut en schoenen Molders om gebruik te maken van touchscreens voor het verzamelen van data alsook voor het verspreiden van hun aankondigingen, acties, trends en vele meer.

Voor de touchscreens werd gekozen voor het TROOFED Classic model met 19” multi-touch.


Buzy.be neemt klantenportefeuille Sitech over.

Na enkele jaren van stevige organische groei, Buzy.be zag zijn omzet jaarlijks met meer dan 30% stijgen, wordt er nu ook ingezet op strategische groei.

Buzy.be neemt de klantenportefeuille van Sitech uit Heusden-Zolder over. Met de overname van de specifieke activiteit “digitale informatiezuilen” van SITECH breidt onze positie nu verder uit naar heel Vlaanderen.

De klantenportefeuille van zo’n 60 klanten zowel in verhuur, verkoop als service wordt ondergebracht bij Buzy.be.

Buzy.be is een dynamisch en groeiend bedrijf. Onze focus ligt op projecten voor de digitale informatie voorzieningen, zowel in verhuur als verkoop. Door deze strategische overname willen we ook ons marktaandeel stevig vergroten zodat we onze service naar de klanten volwaardig kunnen organiseren.

SITECH vertrouwt haar klanten toe aan Buzy.be omwille van haar specifieke hoofdactiviteit, de aanwezige kennis en stevige ervaring, het bieden van een betere dienst na verkoop. Door de overname kan SITECH zelf zich volledig concentreren op het ontwikkelen van zijn software services.

IBM SolutionsConnent 2014

In opdracht van DDG verzorgde BUZY.BE de standen van IBM SolutionsConnent 2014 Event te Utrecht en leverde daar 7 TROOFED XLreklame met 19” multi-touch en afzonderlijk toetsenbord en full-color branding van de zuil.